Kommentarer och ett svar..

KommentarTid
Linda om i sängen:
Jag har en iphone 4 och älskar den! :)
IP:
30 Oktober, 17:58
Maria om i sängen:
Kan bara instämma. Älskar min Iphone 4. Skulle aldrig byta den mot en annan.
IP:
30 Oktober, 06:59
anna  ([email protected]) om i sängen:
jag fullkomligt ÄLSKAR min iphone 4 och skulle inte klara mig utan den nu. lätt värt!
IP:
29 Oktober, 18:10
Olivia om i sängen:
Ja ha en IPhone 4 de e det bästa köpet ja gjort jag älskar den, och att jämföra den med en bil av dålig kvalitet men känt märke e inte sant. IPhonen er riktigt bra och super kvalitet så köp den om du känner för det de e värt pengarna. Kram Olivia
IP:
29 Oktober, 12:49



Shit va ni älskar era iphonear! Jag kommer nog dock inte att köpa en trots allt. Dock blev jag lite sugen på Nokia N9an. Känns som att Iphone är en inne grej och jag är ingen inne tjej. Om 4an hade funkat bra i min hand så hade det varit en annan sak, men jag blir alltid tok irriterad när jag ska blippa på den. Lika bra att låta bli att köpa en för det var längesen jag slarvade bort en mobil nu. Tänk 4000 kronor det kan jag fan åka utomland för istället. Bara jag får igång MMS funktionen på min mobil nu så ska det bli lite ordning här igen.

Johanna om Cykelturen:
På vilken sida gör du filmerna?
IP:

Svar: Jag gör filmerna i lite olika program, men just cykelfilmen är gjord på min HP, programmet kanske heter Movie Maker.

UPDATE 20:11
Heleena om Kommentarer och ett svar..:
En sak att tänka på till Nokian är ju att det inte finns så många appar till den. Alla appar är ju till iphone och android. Men de lär väl komma fler och fler till nokian också.
IP:

Är inte Nokian en Android? Jag är ju inte riktigt insatt jag heller haha..

Kommentarer
Postat av: Linda

Den är verkligen hur bra som helst och har allt! Fast jag kan tänka mig att de flesta nya mobiler är ungefär lika bra ändå :) David har funderat på nokian!

2011-10-30 @ 18:51:22
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Heleena

En sak att tänka på till Nokian är ju att det inte finns så många appar till den. Alla appar är ju till iphone och android. Men de lär väl komma fler och fler till nokian också.

2011-10-30 @ 19:01:09
Postat av: MalinÖ

Iphone äger! ;) äääälskar min! Hehe

Appropå tjejkväll-ja tack! Men på onsdag fyller lillebror 13 år så den kvällen är upptagen.. Torsdag kväll kommer faster och fredag o lördag natt jobbar Niclas.. :/

Söndag? Nästa vecka?

2011-10-30 @ 19:12:02
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: heleena

Ne, sony ericsson och HTC tillhör android.

2011-10-31 @ 20:02:33
Postat av: Kattis

Bra där. Håll dig så långt ifrån iFån som möjligt. Alla jag känner med en iPhone är "såååå nöjda" med den, men de krashar titt som tätt och går sönder och ditten och datten.

Ska du ha en smartphone, välj Android! HTC desire S har jag och den är heeeelt outstanding!

2011-11-04 @ 00:43:36
URL: http://creepit.bloggplatsen.se
Postat av: Kattis

Och nej. Nokia är inte android. De kör sitt eget race, men som nån skrev ovan finns det inte mycket appar till den så man kan liksom inte göra så mycket med den.

HTC, Samsung, SonyEricsson och LG är Androidbaserade.

iPhone är skitbaserad.

2011-11-04 @ 00:46:34
URL: http://creepit.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0