God morgon

Idag är jag helt tom i huvudet. Har inga tankar som jag känner att jag behöver ventilera, hur sjukt är inte det. Jag har en ganska planerad dag framför mig. Gymmet med Johanna om lite stund. Före det måste jag ut och kissa med Ballen. Efter gymmet hämtar jag upp Helenas hundar och åker till Växbo för en cykeltur runt Gosjön, drygt en mil. Sen blir det tackokyckling och film med Johan och alla hundar. En perfekt lördag känns det som. Blir nog en kvällsprommis runt Ren.

Jag ska prov en ny grej på gymmet idag, ska bli intressant:). Hoppas knät håller..
SKÅL!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Gott! :)

2011-09-04 @ 16:54:03
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0