Ostpaj - LCHF

Idag har jag gjort bland det godaste jag ätit. Ostpaj med Currybiffar och gräddsås. Hittade ostpaj receptet på Emelies blogg. Jag har dock gjort om receptet ganska mycket eftersom jag inte äter västerbotten ost. Sen tyckte jag att det var onödigt att använda en och en halv förpackning philadelphiaost så då tog jag en sån och 1 dl cremefraiche. Ni gör ju hur ni vill. Min blev fantastiskt god och jag kommer att göra den flera gånger men ha i tex tacoköttfärs, tonfisk eller fetaost och oliver beroende på tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den där såg så god ut så jag måste göra den i morron!

2011-09-07 @ 20:02:45
Postat av: Lena

Vad ska de vara för ost ?=)

2012-06-01 @ 11:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0