6,6 kilometer blev det idag

Fan jag börjar få lite onda aningar om när jag ska hinna med alla promenader. Tar ju sån himla lång tid att gå långt. Men men det ska gå, det finns ingen återvändo så det är bara att trampa på när jag väl har tid. Ikväll fick jag sällskap av Johanna här i bak kaoset. Så himla mysigt att ha någon hemma här när man pysslar! Sen hängde Johanna med en bit på vägen på vår promenad. Mötte upp Marie efter vägen. Hon går så sjukt fort och det är ju bra för mig som släpar benen efter mig om jag får. Imorgon blire promenad med E och kanske Marie och barnen. Har planerat en runda som är 8,5 kilometer. Hoppas vi går den! Just nu har jag gått drygt 29,5 kilometer av 111 haha.. Jävligt långt kvar.
 
Baltazar är tröttis och jag är full i bra energi!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0