9,22 kilometer

Det var jävligt bra gjort av mig idag. Luften är tung och det är kvavt och varmt. Men jag ka nu klara dessa 111 kilometer. Idag fick jag sällskap igen av Marie med barn plus att E hängde med! Kul när man går flera och ändå håller bra takt. Mitt mål är att gå minst 5 km i timmen. Idag gick vi 5,4 kilometer i timmen. Det är ett bra tempo men man kan ändå prata.

Jag var så jävla svettig och äcklig men ändå pigg när jag kom hem. Nu sitter jag i myskläder och funderar om jag ska hänga på till stallet eller om jag ska komma i tid till pappas födelsedagsmiddag.
 
Ps, jag går inte ute i det linnet utan jag har en hoodjacka över så inte magen och armar sladdrar så mycket.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker du ska skita i hoodjackan om du endast har den för att dölja "fladdret", det är inte mycket till fladder du har :)

2012-08-05 @ 00:03:54
Postat av: Lisa

Det är ju så härligt att komma ut och gå, speciellt om man har sällskap :)

Svar: Nja jag gillar ju inte att gå tyvärr, men jag ska lära mig:)!
Hanna

2012-08-05 @ 19:02:32
URL: http://dressagebylisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0