Så jävla duktiga

Idag började jag och Sara lära oss springa. Vårat mål är att kunna springa ett varv runt sjön innan den sista oktober. Rimligt tycker hon, jag är tveksam. Hatar att springa men idag gick det kanonbra. Sara har inte alls gått lika mycket som mig så hon tyckte nog att det var lite jobbigare än mig. Men vi gick 1 minut, joggade 30 sekunder i sju omgångar. SÅ totalt joggade vi 3,5 minuter. Låter inte mycket men vafan vi är nybörjare och det är bra att få känna sig duktig. Nästa gång ska jag klämma in en 60 sekunders joggning. Det är jag som styr klockan. Telefonen pratar och säger hur vi ska göra. Tänk den gången vi kommer runt hela sjön på 10,5 minuter som programmet är!! Då har vi klarat utmaningen kanske?!
 
 
Efter vårat varv så gick jag ett varv själv, 6.8 km i timmen gick jag då. Det är nog det snabbaste jag har gått. Kul! 

Kommentarer
Postat av: Lilldjupa

Bra jobbat tjejer! Ja Sara är nog mindre van vid den sorts rörelse så jag är sjukt imponerad av er båda! Jag vill ju också med, är också så sjukt otränad, 30 sekunder låter länge att springa! (: Fan vad det ska bli roligt imorgon!

2012-08-18 @ 20:52:02
URL: http://malinspng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0