Viktupdate vecka fjorton

Minus 0.2 kilo från förra veckan så totalt 5.5 kilo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så avis på ditt fina lockiga hår, själv har jag riktigt spikrakt hår och det är allt annat än fint :(

Svar: Var inte avis för det är mest en rishög hela tiden. Det är lyx med rakt hår.
Hanna

2013-03-28 @ 18:04:59
Postat av: Nina

Haha nej Hanna, rakt hår är inte lyx. Jag har alltid velat ha lockigt hår och gjort några försök med att permanenta mitt hår.. första gången brändes min hy i nacke och hals sönder så att det blev öppna sår som varade i veckor och man kan tycka att håret borde ha blivit bra i alla fall när jag lidit så mycket ;) men nej, lockarna var borta efter en vecka.
Andra försöket brände jag mig som tur var inte men lockarna satt i till nästa dag (=bortkastade pengar) tredje och absolut sista försöket så lät frissan permanenten sitta i väldigt länge för att hon inte tyckte att mitt hår blev lockigt..gissa om jag ville grina när jag såg att mitt hår gått av :O frissan blev stum och vågade inte röra mitt hår utan skickade ut mig med drypande blött hår från salongen efter att ha tagit betalt!!!
Numera vet jag att jag har något som kallas glashår, vilket är omöjligt att perma så jag får helt enkelt leva med mitt trista raka hår.
Så jo Hanna jag är avis som tusan :)

2013-03-29 @ 00:59:04
Postat av: Nina

Hmm ser ut som jag gjort ett blogginlägg här ovan med allt jag skrev :)

2013-03-29 @ 01:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0