Johanna red

Johanna är livrädd för hästar. Hon börjar typ skaka av att leda in en häst från hagen. Hon är väldigt modig som ändå hänger med till stallet för jag involverar alla att vara nära hästarna. Det är ju det absolut bästa med att vara i stallet. Att bara få mysa runt och klappa och puss på dom. Efter min och Sannas ridtur igår så gick vi och lämna Annikas cykel som Johanna lånat. Jag hade redan hoppat av Winston för jag tycker att jag lika gärna kan gå om vi ska gå ibland. Så då frågade jag om Johanna ville rida och hon hoppade faktiskt upp utan jättestora protester. Winston var ju dötrött så han brydde sig inte nämnvärt. Det som är roligt med Johanna är att om hon väl ska "rida" eller sitta på hästen så vill hon göra allt rätt. Så hon satt och höll tyglarna rätt i handen längst ut på tygelspetsen haha.. 
Så fiiina!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Nä jag ska inte hem i helgen.
Hihi vad kul att hon Johanna red en sväng :)

2013-10-26 @ 10:25:32
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0