Wiiiie Lina är hemma!!

Min finaste stallkompanjon har äntligen kommit hem från Tyskland!! Jag har haft med mig folk till stallet hela veckan men det är ändå så tomt utan Lina. Men jag har lärt mig att vara mer självständig och tycker att jag blitt rätt mycket modigare och tryggare på Winston under veckan som gått. Så det var ju bra men jag är väldigt super jätteglad att hon är hemma igen!
 
Idag hängde hon med till stallet och red Dansa en sväng på vägarna hemma vid stallet. Winston fick agera ledar häst och jag tror inte att han tyckte att det var hans grej riktigt. Han tjurade faktiskt lite sådär som han gjorde första veckan så jag fick bli väldigt bestämd för att han ens skulle gå framåt. Men efter en stund fattade han nog grejen och blev mycket lättare att rida. Mina ben är fortfarande inte på topp efter kettlebells passet i torsdags så det var lite jobbigt. Men allting gick jättebra och när vi red förbi årtalshuset så fick Dansa gå först och vi smög bakom för de hade släppt ut hunden som skäller. Haha jag är så himla feg. Men jag är ändå hård nu om vi travar så fortsätter vi utan problem även om han tycker att det är något värt att kolla på.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag säger som dom sa till mig förut: Är DU rädd för hunden? ;)
Svaret är nej. du är rädd ÅT Winston som såklart lyssnar på sin ledare och hoppar till.

2013-10-21 @ 11:15:35
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0