Taggad

Jag är taggad på mat igen. Att handla mat, att laga mat, att äta mat och att planera mat. Det var ganska längesen jag kände så. Jag hamnar lätt i rutin och bara äter för att jag borde. Men nu har jag taggat igång med mitt helt fantastiska tänk och det ger lite guldkant på dagarna! Imorgon ska jag göra färsk laxsida i ugn med dill, salt och citron. Galet gott!
 
Idag käkade jag en Ostpizza till frukost, rester sedan igår. Jag gör såhär. Tar ett ostbröd, sprutar på lite tomatpure/ketchup, häller på massa oregano, sen på med massa goda grejer nu tog jag räkor och champinjoner, sen dränker jag allt med ost. In i ugnen 20 min i 200 grader. Mums!
 
Lunchen käkade jag ute på Palladium med syrran. En slev kycklingcurrygryta, säkert tio stekta fläsk bitar, coleslow, pizzasallad(vet att det är socker i den), 3 oliver och 2 glas vatten.
 
Middag blev nyss när jag kom hem. Finncrisp med massa smör, parmaskinka, getost och paprika.
 
Känner mig nöjd, borde dock ha ätit 2 finncrisp och inte 3 kanske i en perfekt värld. Men nu lever ju jag mitt lite smått kaotiska liv så. Vad har ni ätit idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0