Gårdagen

Hade inte någon motivation att klicka in här igår så jag kör en sammanfattning. Hade en skön känsla i kroppen hela dagen. Bara gick och njöt av nuet och filurade på livet. På morgonen tog jag Katten och Baltazar och satte mig på en sten i skogen och det var bara så härligt och lugnt. Sen kollade jag igenom massa jobb som jag sökt och sökte några nya. Kollade på flera avsnitt Criminal Minds och tog det väldigt lugnt.
 
E kom och jag blev jättetrött när vi åkte mot stallet så där hade jag dagens dipp. Ridturen blev Klättring vilket innebär två rundor i Lillskogen och 4 rundor i Skolbacken. Winston kändes lite knackig i benen i skritten och jag tror att det beror på att han slitit ner skorna så att han känner underlaget mer. Annars var han duktig. Vi har svårt att gå i form i alla backar men Winston försöker allt han kan så fort jag gör rätt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0