Attsiken jag fastnade

Har fortfarande inte kommit ur soffan. Men jag har fått massa gjort och det är skönt. Allt dator relaterat jobb är nu klart. Så nu måste jag ut och hurta i solen. Men jag får la passa på att njuta av värmen så länge den finns kvar ;).
 
Jag längtar till ikväll då vi ska ha stallkväll. Tänk att jag längtar till stallet typ varje dag trots att jag är där typ varje dag. Jag hoppas att vi rider mot Badet. Vi läre nog ha en lite jobbig ridtur där träningen kommer först ikväll. Sist vi red körde jag bara roligheter för att jag var på så konstigt humör och orkeslös. Hoppas Winston inte är på lika dåligt humör som sist haha.. Han är nästan lika vrång som mig i vissa situationer. Men det är egenheterna som gör hästen va?
The mammut i vinter outfit (mars)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0