Stall fix

Dansa är nu skinande ren från öron till hovspets. Det kommer att bli så himla skoj imorgon. Som vi har väntat på denna dagen som var såå långt borta. Nu är den här och Lina och Dansa har aldrig vart mer redo. Jag hoppas bara att jag sköter mig som hästskötare. Tio i sex ska jag infinna mig i stallet, om jag klarar det så klarar jag allt :P.
 
Winston var halt ikväll igen. Måste ringa veterinären på måndag. Det är så konstigt för han är inte varm, svullen eller så. Plus att han springer i hagen och det borde han ju inte göra om han har ont. Fin är han iallafall och helt underbar! Han fick en ny grimma idag eftersom vi hade sönder den andra häromdagen och tur som jag hade fanns det endast en rosa i hans mått, Wiiihooo sa jag lite i smyg.


 

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Nej vad tråkigt att han är halt. Håller tummarna för att det inte är nåt allvarligt. Söt han var in nya grimman :)

Svar: Ja super trist.. Haha ja rosa är alltid fint :P
Hanna

2014-08-31 @ 20:55:40
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0