Vägningstorsdag 1

Första veckan rasar ju allt så det är inte konstigt att jag tappat 5.2 kilo! Men det känns ändå helt underbart! Detta var dock kilon jag nästan alla gått ner förut. 45, 4 kilo har jag nu gått ner totalt. Herregud om jag nu inte ska lyckas med att bli klar någon gång.
 
Har bestämt mig för att börja med "naken bilder" igen eftersom jag upplever att det är lättare att se skillnad då motför i spegeln. Så här har ni mig! Det är detta jag ska klå nu framöver..
 
Har ni några mål inför 2014 med vikt, hälsa eller mående?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag säger bara vilken tjej du är! Heja på! Se till att hela du mår bra, kram mamma

2014-01-09 @ 17:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0