Resten av gårdagen

Det var ju på morgonen jag och Linda var ute på tur. Efter det stressade jag hem och plockade upp kattungen som har haft ögoninflammation och rejsade till veterinären. Kattungen fick en salva som jag ska droppa i ögonen två gånger per dag. Nu har dock alla utom en kattunge ögoninflammation, skoj skoj.
 
På vägen hem fick jag veta att Dansas träning blev inställd, skit trist. Men då kunde jag slappa runt lite hemma och så kom Lina och Sune och mös med kattungarna innan vi åkte till stallet. Lina red Dansa hemma i Paddan istället och hon var jättefin! De gick dock omkull så jag hann tänka hundratusen tankar medans Lina donade på och hoppade upp och red klart haha.. Allting gick jättebra och båda är hela och friska. Lukas fick också hänga på till Paddan en sväng och titta på. När allt var klart i Lillstallet så lämnade vi Sune hos Linas farmor.
 
Efter det var det Bronzacs tur att få ut på tur, så Lina red en sväng medans jag fixade i stallet. Tror att det gick rätt snabbt men jag har egentligen ingen aning. På vägen hem svängde vi förbi hennes mamma och tjitteritjattade lite. Så handlade vi och vid 20 var jag hemma.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0