BEIJER ANATOMI

Jag var till naprapaten idag igen. Min rygg är så mycket bättre och jag kan röra mig nästan helt prickfritt. Idag knäckte han nacken. Igår när jag la mig i sängen så märkte jag att huvudet drogs ner mot vänster axel trots att jag flyttade tillbaka det hela tiden. Det såg han såklart och gud vad det lät. Han knäckte även till höger sida. Sen använde han armbågen och gnuggade precis där jag har haft ont under skulderbladet. Men jag lovar att ingenting gör ont. Jag fick hemläxa att lära mig andas djupt så ryggen rör sig och börja på Yoga igen! 
 
Nu är det så att ni vet att när jag hittar någonting som jag verkligen gillar och tror på så vill jag att alla ska få möjlighet till det. Därför vill jag tipsa om Erik! Han är nyinflyttad till Bollnäs och han finns nu mitt på stan i JC huset. Han brinner verkligen för det här med att knäcka och rätta till, nästan så att han njuter av ljudet tror jag haha.. När tårarna började rinna när han hade knäckt min nacke så ler han liksom ännu mer.
 
Vad kan han hjälpa till med?
Han säger såhär: Jag kan hjälpa alla som har ont i rörelseapparaten, med andra ord muskler, skelett och leder inklusive huvudvärk. Jag behandlar inte patologiska tillstånd (rena sjukdomar) eller invärtes åkommor som magont eller liknande.
 
En behandling!
När du kommer dit så får du ta av dig de kläder där du har problem(jag som hade problem med ryggen fick ta av mig tröjor). Han är superlugn och upplevs väldigt kunnig vilket känns tryggt i en ny miljö. Han frågar frågor om dig så som om du har brytit några ben, vilka problem du upplever i kroppen och om du har några sjukdomar. Sen får du lägga dig på en bänk och han förklarar allting han gör(iaf för mig som sa att jag ville veta ALLT), vissa tycker kanske att det är skönare att bara ligga där och kan slappna av bättre då och då tror jag han anpassar sig väldigt bra till det med. Hela behandlingen går väldigt fort och du är där i totalt ca 30-45 minuter. Sen ger han tips och råd om det behövs. 
 
Han har öppet mellan 9-18 just nu, kommer ändra tiderna lite till sommaren. Han säger: Om det absolut inte passar kan jag absolut tänka mig att ta emot utanför de tiderna! Så ring!
 
Om du vill boka så får du rabatt om du anger "HANNA" och om du också checkar in på Facebook så har du 10% rabatt!
 
Bokar gör du via bokningsidan, Facebook eller telefon.
070-3404732
erik@beijeranatomi
www.beijeranatomi.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0