Mars

Denna månad är en kämparmånad för många. Många har misslyckats med sina nyårslöften och vill göra en nystart. Jag står och stampar på samma ställe som för typ två veckor sedan. Så jag tänker verkligen försöka mig på en ökning i träningen. Eller jag läste att 7000 kalorier är 1 kilo bort. Så jag vill uppnå 7000 träningskalorier i veckan minst.
 
Träningen
Jag kommer gå mer regelbundna promenader, träna 2 gånger på fitcampen per vecka i två veckor(med alternativa handled och knäövningar) och sedan utvärdera om det fungerar. Sen räknas ridturerna och de blir mellan 3000-4000 i veckan.
 
Maten
Jag kommer lägga in två mellanmål för att minimera risken för felsteg när kroppen får igång förbränningen mer. Men annars äta 2-3 potioner helst lite mindre. På helgen mer grönsaker som i typ tacos.
 
 
Dagens promenad var tung. Appen hade slagit av också så jag vet inte riktigt hur fort jag gick men typ strax under 6 km i timmen skulle jag tro och sträckan blev nog drygt 5 km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0