Skogen

Jag är så himla rädd för skogens djur. I Kilafors där Winston står har det skådats björn, varg och vildsvin. Inte i år vad jag vet men dom smyger omkring i närheten. Idag i skogen bultade mitt hjärta så mycket att det blev obehagligt. Nu är denna skog på andra sidan järnvägen och där känner jag mig lite tryggare ändå. Det finns flyktvägar i den här skogen, stigar och hus i närheten och vägar som går både neråt Kilafors, direkt hemåt och en runt Sörfly. Det är därför jag vågar mig ut i skogen. Men Winston tvärstannade och tittade rakt ut i skogen och vägrade gå framåt. Jag älskar ju att rida i skogen men just tanken på att det ska komma något farligt djur är riktigt hemsk. Jag tänker inte sluta rida i den här skogen om jag inte vet att det är människor som sett något där. Men jag önskar verkligen att jag bara kunde få njuta!
 
 

Verkligheten. Jag är så jäkla rädd i skogen. Speciellt när Winston stannar tittar in i skogen och vägrar gå. Jag önskar att jag kunde komma över den här sjuka björn/varg/vildsvin rädslan!

Ett filmklipp publicerat av Hanna Jonsson (@hannakjonsson) Maj 8, 2015 kl. 6:10 PDT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0