Lång tur

Igår tog jag ut Winston på en längre tur till andra sidan. Vi har en grym känsla just nu och det gör mig himla glad. Han vill ut och ridas och han vill alltid komma fram och kramas och jag tror det beror på att jag har en annan känsla. Så roligt!
 
Vi red Kyrkbybacken, mot Hallenvägen och sen genom Kilafors hem. Var typ inga bilar och vi kunde trava och hålla igång en del. Vi träffade på en kvinna som berättade om sina hemska jular, det är så himla hemskt att alla inte har haft lika fina jular som mig, tänk att inte gilla julen liksom. Sen gick vi in på Allén området och för att komma ut därifrån fick vi gå igenom en gång mellan husen som har tak, tur att Winston är så cool haha.. Han var struttig och dansade runt en del när vi skulle vara stilla och vänta på bilar och så vid alla vägar. Men han skötte sig efter omständigheterna utmärkt!
 
Vi var ute i 2.5 timmar och det blev lite kallt tillslut fast det bara var typ 5 minus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0