Magdalenagraaf.se

Idag finns ett av mina recept på magdalenagraaf.se. Kul! Jag skulle varit lite noggrannare med receptet bara. Nu står det salsa och det ska vara en stor burk Chunky salsa. Men va tusan jag är glad ändå. Om ni vill se receptet på min blogg klicka här. Om ni vill se det på Magdalenas blogg så klicka på hennes namn. DETTA ÄR INTE ETT LCHF recept.

Nu är jag strax klar med plugget. Vilket betyder att jag är ledig imorgon. Funderar starkt på att åka till Växbo och sova där inatt och umgås lite. Men först ska jag ut med prinsen och sen är det gymmet som gäller. Ska göra ett diet inlägg också, har bara inte prioriterat det idag ännu.

Kommentarer
Postat av: Jannica

Vad roligt :)

2011-01-27 @ 18:43:04
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Sandra Westberg

du är även omtalad på katrins blogg :p

2011-01-27 @ 19:27:14
Postat av: Johanna

Fan vad cooolt!



Keep up the good work!



Kram

2011-01-28 @ 18:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0