Svar på kommentarer..

behöver din hjällp om Åhh..:
Hej underbara du :)
jag behöver din hjälp
vad änvänder du för sak för att jag ser att du gå ner jätte mycket snälla svara på min fråga vill oxå gå ner som du :(((
IP:

Snälla svara :(( om Såå trött..:
Snälla söta du svara på min fråga vad änvänder du för medicen eller plåster för att hjälp dig med att gå ner i vikt snälla svara såååå forrttt som möjligt
:((((
IP:


SVAR:
Men snälla söta rara du, jag vet ju inte vem du är.
Hur tycker du att jag ska svara? Skriv med en mail eller en bloggadress i dina kommentarer. Jag går ner i vikt av LCHF mat. Du kan kolla på LCHF skriverier och LCHF minskning om du vill veta mera. Men om du vill veta något mer personligt eller ha någon annan kontakt läre du lämna kontaktuppgifter. Jag använder inga plåster eller gå ner i vikt mediciner, jag tror inte på sånt längre.

Kommentarer
Postat av: MalinÖ

Tack för styrkan du sänder ut! Kram

2011-12-04 @ 12:33:40
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0