IDIOTER.. Vilket jävla skit..

Schulman.. ja ni vet dom där bröderna.. ja tror dom är bröder iallafall.. Jag tänkte först att dom kanske har kommit på någon bra sida nu om dom har ansträngt sig att skaffa en egen hemsida 1000apor.se jag fattar inte vad folk ser.. jag ser inget kul alls faktiskt. Jag tänkte att det skule vara skoj att läsa deras SMS men det var det inte.. jag anser att dom är totalt ointressanta. Dom är elaka och jag trodde att han Alex slutade blogga på Aftonbladet för att folk fick fel bild av honom att han inte var så elak egentligen.. men han är fan elakare egentligen. Jag är så less på människor som tror att dom kan bli kända för vad som helst.. jag hoppas att denna sida läggs ner snarast.. Å sen vill jag bara tilllägg, hans fru.. Katrin eller nått heter hon.. hon gör nån tv show.. som det finns ett klipp av på sidan.. Jag har gillat henne fram till nu.. vilket blåst människa.. inte undra på att hon är tillsammans med han Alex.. jag har funderat hur hon som verkar så normal kan vara med en sån elak människa men nu fattar jag.. hon är ännu elakare och ännu mer korkad.. å Brodern han bara hakar på och tror att han ska bli känd.. han har ingen hjärna så han fattar inte vad han är med å gör.. så blåsta människor.. jag blir såå less.. tur att jag inte behöver läsa det dom skriverLer.. Jag hade inte tänkt att ge dom nå mer uppmärksamhet men jag kan inte låta bli.. vilket jävla skit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0