Dagbok 090801

Det här är typ som en dagbok för mig.. Jag har koll på vad jag har gjort genom bloggen, hur underligt är inte det?!
Igår kväll hade jag en städkväll med Therese..

Pratade och städa hela kvällen, å så bjöd jag henne på sallad från Bandy.. var helt ok. Men du måste betala extra för bröd fast det ska stå att det ingår.. lite dåligt..

Vi packade ut allt i trappen.. här är lite av grejerna.. Christine kom senare på kvällen och bjöd på whiskey och Bayleis..
Här var vi nästan klar.. bara damsugning och torkning av golv kvar.. fattar inte att allt tar så lång tid..
 
I veckan gjorde jag min super goda Kräftsalllad i brist på annat..

3 mat tillfällen räcker den till:
Finns Kräftstjärtar på Hemköp för 11,90 kr nu.. så en sån ska det vara i minus bajsgrejen, den tar jag bort..
1 majsburk
3 tomater
ca 7 cm gurka
Pasta typ 2-3 dl.
Sen har jag en Basilika dressing på påse på denna sallad den här gången, var lika gott som Örtagård dressingen. har dock inte i någon olja som det står, bara vatten.
Sen kan du ha nått gott bröd och jag hade Tzatsiki till också.
Å det blir så gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0