En helt vanlig onsdag 090729

Var otrolig lång dag på jobbet idag, till och med Lunchen kändes lång...
När jag slutade klockan 18 åkte jag på Hemköp och shoppade upp lite frukt och mat som jag saknat hemma, lite vardags shopping.. jag tycker det är skönt att handla!

När jag kom hem skar jag upp 1 Stor färskpotatis och la den i en ugnsform, hade på Olja och salt. Sen tog jag kycklingfilé och gnuggade in dom i pesto, la dom i samma form och smackade in i ugnen..
Sen duschade jag, plockade ihop lite trams som ligger överallt i lägenheten, gjorde tzatsiki, duschade katten..

Efter typ 1 timme var maten klar och jag åt och kollade på På Heder och Samvete.. Sen kollade jag några minuter på Bones innan jag tog mina på mina Ben bort till Max oxh träffades Helena och åt en glass och pratade ikapp flera veckor..

Nu är jag hemma och lyssnar på min bok.. bara typ 2-3 timmar kvar nu..

Har haft en Underbar kväll! Är nu trött men Glad.. ska snart sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0