Fredag 090807

Många som gift sig idag antar jag 090807.. inte varje dag det är ett sånt udda datum..Så därför visar jag mitt fina fönster..


Jag har för övrigt jobbat ändå till klockan 6.. då skynda jag hem på cykeln samtidigt som jag svarade på sms som inkommit under dagen.. om det finns nått som är farligare en Hanna som cyklar så är det en Hanna som skriver SMS samtidigt som hon cyklar.. haha.. när jag väl kom hem packade jag in PartyLite väskan och min massäck som jag gjort på morgonen. Sen brassade jag till Växbo, åt min mat i bilen och var nog ingen vidare chafför. Jag måste skärpa mig!
Partyt gick bra!

Sen skyndade jag till syster en sväng och sen åkte jag hem och träffade Katja.. Vi pratade och yrade till nu när hon promenerade hem och jag sitter uppe och kollar på Big Brother..

Här är mitt nya mysiga badrum..

Katten har jag klippt också så nu ser hon hemsk ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0