Maten i min närhet

Pearl Palace - KINA
Finns på Nygatan 7 i Bollnäs

Mmm.. jag är super nöjd med denna resaturang.

Igår åt jag 3 små rätter fast jag bytte bort biffrätten till mera Kyckling och jordnötsås. + Att man får friterade räkor och friterad banan med glass och sirap. Du får massa mat! Å såå gott..

Pris 84 kr avhämtning, det är inte det mysigaste stället att äta på så vi tar jämt med oss maten och äter hemma + att det då blir 20 kr billigare.
Helena äter nr 66, den är verkligen god Om man gillar kött.

Då kan jag äta mig mätt och jag får matlåda till dagen efter. Mer perfekt kan det inte bli. Det som är lite klurigt är att få kvinnan man beställer av att förstå vad det är man ska ha.. men lite utmaning ska det ju vara..

Rekommenderas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0