Maten i min närhet..090720

Ja nu sörreni ska jag börja utvärdera maten här i Bollnäs med omnejd.. Omnejd betyder i detta fallet vart jag än befinner mig. Jag tipsar om bra ställen och varnar för andra.
Först ut är:

Pizzeria Bandy
I söndag hämtade jag en pizza där och åt hemma.
Pizzan bestod av Ost, Tomater, Champnjoner och vitlök, tillbehör var beasås och sallad. Såå god!
Kostnad: 50kr + 10kr + 5 kr = 65kr

Jag tycker att de nu har fräschat uppstället och personalen är alltid super trevliga. Pizzorna är stora och goda!
Salladerna är precis som på alla pizzerior men med frächa grönsaker. Jag ser det mest som en hämtpizzeria, vet inte om jag skulle sätta mig där och äta direkt..

Som pizzeria rekommenderar jag den starkt, Bandy tävlar med Picasso om förstaplatsen i Bollnäs, Bandy har godare Bea och Sallad.

Ja men det var allt för denna gången.. Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0