Veckan

Vet inte riktigt vad jag har pysslat med denna vecka den ha mest bestått av att duscha.. ja måste ha någon dusch mani..

Tisdag var jag iallafall på Tut bingo utan TUT.. typiskt men det var super mysigt ändå, tills det började regna då blev det blött...


Idag slutade jag halv 4.. så då tog jag hojjen och köpte frukt på "Torget" och sen bikade jag ut på Långnäs och la mig i gräset och solade och badade..

så Underbart välbehövligt!

Sen så har jag hunnit kolla på TV.. såg en reklam idag.. låna 3 tusen i 30 dagar och det kostar bara 400 kr. Finns det så mycket folk som inte har 3000kr och sedan 30 dagar senare har de 3400kr?!.. Herre gud! Blir så less......

Nu kollar jag på GrannFejden, vilka människor det finns. Men jag tycker att det är sjukt att denna skumma kille som nu har en massa skit på sin tomt. Grannarna blir arg för det ser illa ut med skrotbilar och jordhögar. Vem fan bryr sig?!.. Även om denna kille verkar lite underlig så har han väll rätt till sin gård? Fattar inte varför grannarna ska lägga sig i. Å medlarna verkar vara väldigt partiska, jag skulle bli tokig på han gråhåriga som försöker bestämma över denna killen. Man behöver ju inte vara bästa vänner för att vara grannar. Håll er för er själv och skit i andra är mitt tips till dessa som är med denna vecka.. Fjant är vad det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0