Avundsjuk

Kommer ni ihåg den här
 
?

Jag är så avundsjuk på Sarah ikväll.. Hon vann SPA resan!!! För typ 3-4 månader sedan när hon fortfarande jobbade med mig så skaffade hon en virituell katt.. och självklart även jag & Linda för vi ville också vinna. Syftet var att ta hand om katten så bra som möjligt i 3 VECKOR. Ge den mat, klappa, leka och söva den.. Allt skulle matcha och hon var så duktig på att få katten att må bra.. min matvägra och var skit dryg. Jag gav upp efter några dagar.. Sarah tog sedan hand lite om min katt också och då åt den och skötte sig.

Man kunde iallafall vinna en SPA resa, det var ju därför vi ansträngde oss. Men jag är ju verkligen ganska värdelös att hålla mig till en och samma sak en längre tid.

Men Sarah vann den alltså.. kan ni förstå.. Gud så kul! Hon förtjänar det verkligen så som hon kämpade dag och natt med den där jävla katten! Skönt med en paus för henne också! Om hon vill ha sällskap vet hon nog vem hon ska ringa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0