Baking

Idag har jag hunnit mycket.. känns bra!
Jag började 8 i morse.. hur jobbigt som helst fattar inte hur jag orkade gå upp och öppna på fritids och skola typ halv 6 på morgonen. Är helt lost, blir skit arg på katten som trampar på mitt hår så det gör ont. & den jäkla klockan som bara ringer och ringer.. Men jag skulle absolut sova över om jag inte hade Katten..

Efter jobbet idag träffade jag hon som jag är kontakt person för och hon shoppade alla sina julklappar för 200kr och på ca en halvtimme.. snacka om lätt.. jag e inte ens klar med hälften av vad det jag ska fixa med. Måste göra det på torsdag. Jag köpte hör och häpna ett par skor


Sen gick jag hem och lagade bacon och snabbmackaroner.. sen började bakningen

The wonderfull bananacake, la till ett minttäcke.. Smarrigt!

Muffins som blev ganska misslyckade..haha

Men jag håller mig väldigt duktigt till mina apelsiner.. men ska käka kaka imårron..

Nu ska jag krypa till kojs.. har lite av ett mobil uppehåll igen nu oxå.. tar sällan med telefonen och har den typ jämt ljudlös.. Skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0