Fy Fan...

Gud va jag är less på jobbet idag.. skulle lätt kunna byta bort de sista 3 dagarna jag har kvar på detta förfärliga ställe.
Att folk kan vara såå otrevliga är verkligen för mig en gåta, att man kan ringa och skrika på en helt okänd människa som inte rår för att dom själva strulat till det. Dom tror att Vi är någon jävla Gud som sitter och styr hela världen för att göra allt för dom.

Två stycken har lagt på luren i örat på mig idag! En ska dra mig till Domstolen, typ 4 tycker att jag givit dom dålig service(för att jag följer villkoren som finns) och resten har varit ganska trevliga.

Jag uppmanar er ALLA, om ni går med i en klubb, LÄS villkoren. Om ni köper en resa, LÄS villkoren. Om ni skaffar er en prenumeration, LÄS villkoren. Läs för skjutton villkoren!!! Eller gör som jag skit i det och acceptera den trista verkligheten om du behöver avboka, Sluta eller Avsluta. Då får man stå sitt kasst.

Men om du ska tjafsa med mig se till att ha villkoren på din sida för idag gör jag inga undantag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0