Jobb & Bak & blogg

Jag behöver ett nytt jobb, vart ska jag finna det? Jag har precis sökt 4 jobb i Stockholm. Älskar och ogillar Stockholm på en gång. Vet inte vart jag står.. Det är lite jobbigt. Ska jag flytta eller ej?!
Tänk om jag iallafall hade ett vettigt boende där då skulle jag nog flyttat. Jag vill bo i Haninge/Huddinge/Farsta.. ditåt drar det mest iallafall. Jaja vi får se hur det blir.

Ikväll har det varit storbak i lilla lyan

Mumsiga muffins

Sen hade vi på glasyr och strössel så dom blev ännu onyttigare.. haha.. ska ta med dom på jobbet imårron så någon annan äter upp dom..

Har även fixat med stordatan så att den numer har virus program och spotify igen.. men inte bank programmet.. ska alltid vara nå krångel.

Nu ska jag krypa till kojs, är såå trött men sitter ändå och knappar på lilladatorn tills ögonen dör..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Hanna vad är det jag läser...måste läsa igen...

2009-12-15 @ 07:08:17
URL: http://hannadennya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0