Jobbet

Jag har 10 arbetspass kvar på Anthill sen slutar jag. Den 31 december jobbar jag min sista dag på stället (ever?)


Jag smakar på ordet, det som ingen vill höra eller vara "Arbetslös" ja hmm.. det känns okej.

Har varit så sjukt trött på det stället ett tag men nu känner jag att jag kommer sakna alla de underbara människor som jobbar med mig där..

Själva jobbet i sig kommer jag nog inte att sakna, jobbiga samtal och alla skumma utskällningar kommer jag nog sakna lite och de människor som verkligen uppskattar det vi kundservicemänniskor gör för dom. Det jag hatar är ärendetider och människor som tror att de vet allt och alltid har rätt.

Frågan är nu vad ska jag göra?!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för titten idag Hanna!



Synd att vi skulle iväg, var lite fika och papper som skulle gås igenom. Men nästa onsdag it is!



Kram kram

2009-12-10 @ 00:18:35
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0