Mixed by today

En dag har jag kvar på mitt jobb.. Läskigt men otroligt skönt. Jag tror jag ska anmäla mig på Arbetsförmedlingen imårron och börja leva på allas skatte pengar..  Jag gillar inte människor som gör det - för vissa är så lata och nu ska jag också blir det hade jag tänkt. Får se hur bra jag lyckas.

Jag har varit till Söderhamn idag med Hanna & Loke. Vi åt på Furan Cafeet och sen åkte vi hem.. Var mysigt!
Sen var vi hem hit och spelade typ Mario kart fast på Playstation. När dom åkte hem så började jag städa, så nu är det damsugit, golv torkat, yttorkat och diskat. Håller även på att tvätta. Känns bra!

När jag gick förbi grannens uppgång nyss så stog där en Systembolaget vagn.. blire Party tror ni?.

Sen ringde dom från nått intervjubolag och hade en undersökning om Bollnäs Bostäder också. De vill veta om det finns något intresse med ett ungdomsboende centralt.. Vad tror ni Bollnäsbor om det? 
 
Jag gjorde en intervju på datan inatt..

De är ganska lustiga när de skriver svaren.. Jag skulle viljat svara enbart  "Nej tack" men då har de lagt till "Jag vill inte investera i min hälsa" Bara för att jag inte vill köpa det dom erbjuder. Lite elakt tycker jag.
Rekommenderar dock dessa intervjuer, klicka dock Nej på allt så ni inte blir med i någon klubb eller får något abonnemang. För varje intervju skänker jag 5-50 kronor till välgörande ändamål. Kan välja att ta dom själv med, men det har jag aldrig gjort.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, anmäl dig hos ams på en gång, annars blir dom arg har jag för mig :P

Hoppas du hittar något bra jobb snart :)

2009-12-29 @ 21:16:43
URL: http://thogstrom.blogg.se/
Postat av: Helena

Men Hanna...aldrig! Klockan var halv sex på kvällen :)

2009-12-29 @ 22:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0