Mixed

Igår kväll var jag & hälsade på Nina och lillfisan

Så söt och hon kan redan gå lite grann..

Idag kom syster och väckte mig klockan 9.. Hon drack kaffe och jag satte mig i soffan men vi var inte så sociala..haha..

Vid 11 åkte hon hem och jag åkte på shopping tur med Sofia.. Först ut var Smedjan, hittade två par flipfloppskor för 20 kronor styck, kostar i vanliga fall 249 kronor på Stadium. Köpte även den sista julklappen till Nils, Skönt!
Näst ut var Travbanan
Där blev det två saxar, gummiband, badbomber och lite småkrafs..
Saxarna skulle jag ha för att klippa Katten..

Katten före

Katten efter



Klockan 1 kom Helena hit och jag bjöd på lunch, hemmapizza.
Sen kollade jag på två avsnitt Svenska Hjärtan

Ni har väll inte missat denna gamla goding?!

Sen fixade jag med lite Julklappar på internet och kom på att jag måsta handla lite tillbehör..

Tyvärr handlade jag annat istället för det jag behövde fanns inte

Men jag hittade då detta underbara schampoo och balsam "just GLOW", luktar såå underbart gott! Vet dock inte hur det funkar ännu..

Håret just nu..Provade även den Gröna klänningen som jag köpte förut.. nu sitter den som ett smäck.. Men jag känner mig nöjd att jag kan ha den.

Hälsade på Sarah och Niklas en snabbis och hämtade Svenska Hjärtan säsong 4, dagen fortsatte med tvättning, diskning, städning av garderob så här var den innan

och med det menas proppfull, detta trots att jag tvättat 5 fulla maskiner som är ute på tork.. Fattar inte vad det är för kläder. Slängde iallafall en påse till..

Snart ska jag kolla på Criminal minds och dricka en kopp te..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0