Nyår

Nyår var för mig fest & fylla. Det skulle alltid vara något Större än vanligt. Du skulle ha mer att dricka, roligare, mer folk, mer av allt & det skulle såklart alltid bli lyckat. Som om..

Hur fan tänkte jag?! Det går ju verkligen inte ihop.
 
Nyår är för mig nu en trevlig hemma kväll med härliga vänner och god mat.
 
Löften
* Skaffa mig ett jobb som jag verkligen vill ha
* Åka på minst en nöjes resa. Bulgarien eller Kroatien står högt på önskelistan.
* Åka på en tur till Danmark med familjen?!
* Engagera mig lite mer i Partylite, 2 partyn/månaden?
* Spendera ännu mer tid med mina vänner
* Hälsa på de vänner jag har utspridda över landet..
Mina - Malmö
Sanna - Västerås
Katja - Luleå
& Hanna, Malin och Grodan såklart..


Har inget sparkrav iår för att jag känner att när jag börjar året utan jobb så känns det inte aktuellt.
 
Så här ser jag ut ikväll..

Gott Nytt År mina Vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0