Söndag ljuva söndag

Kvällen igår slutade med denna vackra kreation

Hade super trevligt och vi kom vidare till 100 på tvspelet nästan..
 
Idag har jag varit i Växbo och myst

När jag köper ett hus vill jag också ha en öppenspis!
 
Vidde följde med mig och hälsade på tomten

Mamma har så fint ute på gården nu

 
Vi var även till Söderhamn en sväng och jag som inte ska köpa nått mer än julklappar köpte

Ja en väska.. attans! Men den var bara helt perfekt och mitt framför ögonen på mig.. Till och med pappa tyckte att det var onödigt. Min väskmani är välkänd, eftersom till och med pappa har koll på det..
 
I Söderhamn heter "Tuffing", Luffare och ser mer ut som en hamburgare

Smakar dock likadant 
 
Köpte en julklapp till mor & far i förväg

Super söt tomtefar som spelar och sitter i en gungstol och rör på huvet..

Hälsade på Linda & Budda påväg hem. Det blir såå fint i deras hus. Massor med jobb men gud så fint! Dom gör typ allt själv dessutom.. Ska bli spännande att se när allt e klart.. nu är ju typ källaren klar.. RELAX.. Bubbelpool, stor bastu och två rum med relaxtema.. super mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0