Firning av mamma & 25 års fest

Jo men sörre ni nu var det längesen jag skrev nått här.. Har varit fullt upp sen jag kom hem i Onsdagsnatt vid halv 2 tiden tror jag jag la mig och sov...
Halv 8 började jag jobba på torsdagen.. Kvällen tillbringade jag hemma hos Mormor och morfar, de bjöd på grillat & efterrätt och Tårta och så gav vi mamma vår present Ett plommon träd!





Super trevligt som vanligt men jag var sååå trött så jag åkte hem och däckade vid 10..

Fredagen spenderades på jobbet och sedan klockan 4 fick jag äntligen ta helg.. Klockan 20 i 6 hämtades jag upp och färden gick mot RENGSJÖ.. Lindas 25 års fest..

Födelsedagsbarnet

Långbord och sjukt god mat!


Shots är inte bra för mig.. men ibland blire som det blir..

Mitt lag, alla vi som inte bor i Rengsjö..

Det andra laget.. dvs alla från Rengsjö..

Sen blev det dans till klockan typ 2 tror jag då vi styrde kosan hemåt.. Men jag behövde gå  runt sjön så Johanna och jag gick hem till mig och dona lite sen tog vi på oss promis skorna och knata ut på Långnäs och träffade där på Maria & Liza som var påväg hem från Parken.. Sen gick vi och satte oss på en bänk och väntade och skrattade och vilade till Andre Emil och Linda kom in med båten.. då knatade vi hemåt.. så jag kom hem runt 4..

Ps. allt om resan till Gotland kommer kanske imårron.. orkar inte nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0