Varit lite dålig på att blogga..

i början av Juli så jag tar ikapp nu..
 
1 juli

Åt middag med Therese, Rökt fisk, potatis, tomater, majs, hårdbröd och Vatten melonsaft!!
 
2 Juli
Var till Johanna och Andree och fick lyxmat. Fläskfilespett men gucka och potatis i ugn Mmm..
 
3 Juli

Eftersom jag har lånat morfars cykel har jag nu cyklat runt lite i Bollnäs.. ganska fint på flera stället.. här hade jag vatten paus på Ren.. Men lite läskigt.. kan ju komma björnar?! Kvällen spenderade jag hemma i min ensamhet..

Kommentarer
Postat av: Christopher

Hejsan!



Jag tittar in för att undra om du skulle kunna ta några sekunder till att gå in på den här länken: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 och rösta på min flickvän i en tävling genom att klicka på snäckan.

Det är en tävling om en laptop så varje röst är väldigt uppskattad =)



Kram /Christopher

2009-07-08 @ 23:19:43
URL: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0