VALEN SVEN 090618

Jo sörreni nu har Valen Sven tittat upp igen..

Så nu hör man vattnet hela tiden..

Igår testade jag min nya grill för andra gången.. blev mycket nöjd.. så gott..


Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för i Midsommar.. tror jag jobbade iallafall de 2 sista midsommarhelgerna.. hmm.. är så konstigt att vara ledig!

Just nu är det full fart på jobbet! Det är helt Galet mycket människor som ringer och det är fortfarande lika facinerande hur arg man kan vara på en kundservice/tjänst. Vi gör liksom allt för att hjälpa dom ändå hotar dom och är elaka. Men som sagt de flesta är ju snälla och tacksamma.. På ett vis är det skönt att det är mycket för dagarna bara försvinner!

Jämt när jag ser att det blir nästa program "Americas funnies home videos" på tv:n så tänker jag men det är ju inge bra.. men varje gång om jag inte byter kanal eller går därifrån så sitter jag och kiknar av skratt .. De är ju helt galna! Idag var det rutchkanor, fok som halkade och ramlar.. det är det jag tycker är allra roligast.. Haha..
Kolla på denna denna är så hemsk så den är jobbigt rolig..
http://www.youtube.com/watch?v=W-CXwgifA4U&feature=player<u>embedded Kolla reaktionen på mamman när hon ser att han hålla på att falla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0