Blogg uppehåll?!..

Min datorvärld är inte med mig just nu.. Minidatorn är i Tyskland och den andra skulle jag vara duktig att fixa upp under tiden. Så jag började med att formatera om den för den har varit utan virusskydd så länge nu så jag tänkte att det var bäst.

Då får den fnatt så nu funkar den inte alls..

Ska ringa supporten imårron som säker säger TRYCK ALT och F10, det är vad man trycker när man vill formatera om en Acer dator för övrigt. Världens bästa påfund när det funkar.

Men inte när det inte funkar..Var så less inatt..

Katten reagerar verkligen inte på nått.. Hon bara sover och sover.. är bara vaken när vi har besök

Ikväll fick jag mat hos kära syster yster..

SÅ GOTT åt lite för mycket, men inte alls farligt!

Nu ska vi lägga gossarna bus..sen blir beställning och tv:n!

Återkommer när jag och Stordatorn blitt sams..

Har jag förövrigt sagt att vi numer har RÖKFRITT på jobbet?! Alla som röker få gå/åka ner och röka. De får inte röka på balkongen där de fick röka förut alltså. Det är ioförsig lite andra mindre bra regler som också kommit till, men inget som berör mig.. Tänk hela Sverige RÖKFRITT! Gud så härligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0