Uppbokad..

Ojojoj de kommande veckorna blir lite lite lediga.
Imårron åker jag till Stockholm *Längtar*
Fredag klockan 8 kommer jag hem, har tvätttid från 19 & så är det ju IDOL + att jag ska handla mat så jag överlever helgen.
Lördag Jobbar hela långa dagen sen barnvakt till lille Ted, mamma Linda ska ut på partaj..
Söndag Jobbar, Har partylite party på kvällen hos Linda.
Måndag är ledig till klockan 11 och sen jobbar jag till jag stupar, kollar på CSI och sover sen.
Tisdag Jobbar sen ska jag träffa E (kontakt person) Sen ska jag SOVA tidigt.
Onsdag Jobbar till 16 och då hämtar jag upp syster och vi drar iväg på hennes 30års hemliga resa (tyvärr läser hon min blogg så jag kan inte avslöja vart)..
Torsdag kväll kommer jag hem och då ska jag städa.
Fredag Jobbar och slutar 20..
Lördag Partylite Storträff till klockan 18 sen ska jag vara full och sova till söndag klockan 2, då ska jag nyktra till och vila upp mig inför en ny jobb vecka.. Fun?! JA som tusan jag ser fram emot allt men vi får la se hur pigg jag kommer vara.. haha..

Jag var på Badhuset idag och vi åt i cafeterian, var hur länge sedan som helst. Det enda jag brukar köpa där är en frukt efter jag varit och simmat. Men Gud vilka GODA och bra sallader de har där.

Lätt bäst i hela Bollnäs
Det är mitt bästa tips!

Pizzeria Bandy är inte att rekommendera så  jätte mycket längre vad gäller räksallader. De var frysna näst sista gången jag köpte en sån där. Men sist jag åt därifrån så var det ok, men jag sa då att jag inte ville ha frysna räkor. Men det tycker jag ju att de borde förstå..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snaaaart är du häääär

2009-11-25 @ 09:50:24
URL: http://hannadennya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0