Uppdate

Känns som att jag inte har bloggat på hur länge som helst. Men det kanske är för att jag var ledig imårron..hunnit med så mycket..
 
Igår slöade jag först halva dagen, simmade, hälsade på Helena, besökte Dollar för att hitta en kalender, shoppade lite mat och sen åkte jag till L och lilla Underbara T.

Tyvärr var jag alldeles för tidig så jag tog en promenix och fotade lite i snöovädret

Sen så kom jag på hur man jämt gjorde som barn..

Traktor spår haha..
 
Sen blev jag bjuden på mat och

Fruktsallad
 
Sen målade jag naglarna och innan jag kom hem var det ju natta..

Men lite datornördig hann jag med att vara..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad mycket snö ni har!

Vi måste komma och hälsa på snart.

2009-11-07 @ 18:13:21
URL: http://hannadennya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0