30 års partaj

Idag blir det en dag i min systers ära! Hon fyller 30 år om några dagar och idag är dagen alla får komma och fira henne om man vill:P Jag trodde vi skulle fixa smörgåstårtor och massa sånt gott, men ikke, hon ska ha Tjälknöl och potatisgratäng. Behöver jag säga att hon börjar bli gammal? Detta är inte gott, ÄLG nä fy. Det är mat för en 50 åring sa jag på jobbet igårkväll.. men det höll Yvonne inte med om, hon tyckte det var gott och MOGET.. haha.

Ska väll snart ta tag i mig själv och duscha och göra mig klar. Men jag är lite seg..

Presenten är inte heller klar, men å andra sidan ska hon få den när hon fyller år och inte idag. Så det gör inget egentligen, men jag gillar att vara ute i GOD tid med presenter och julklappar.

Sitter och lyssnar på Kelly Clarkson, blir så glad och iallafall lite piggare av henne:)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Okej.

Jag håller faktiskt på och ska lägga in en lista med lite låtar som jag tycker om. Du kan ju kika in igen om en stund och se om det är något du gillar. ;)

2009-10-17 @ 11:45:04
URL: http://scstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0