Blandat

Dagen idag har bestått av många påfrestningar..Men även mycket bra.
Började med sovmorgon! Underbart skönt må jag säga. Sen var jag bara hemma och drack te och mös helt själv med Katten då såklart.
Fick ett SMS av Linda C att jag borde komma till Sporthallen och kolla på Innebandy lite halv skoj.

Men jag tog min kära bil dit och var där i iallafall en halvtimme, ganska bra gjort av mig. Jag spenderade dock min tid med att prata med Ted och Linda!

Vid 2 tog jag bilen till Sjukhuset..

Jag HATAR verkligen sjukhus. Tycker att dom är hemska och läsikga och gör jämt ont. Jag gick iallafall in och gick upp till rätt våning. Då hör jag någon människa som ligger och skriker, AAAAAAJJJJ AJAJAJ.. Då tänkte jag vända och gå hem. Stackars människor som måste vara på sjukhus ofta. Jag letade mig iallafall trots gråten i halsen vidare till Morfars sal och stannade sedan där i en timme. Sat typ med tårar i ögonen hela tiden. Är så löjlig när det gäller sjukhus och sprutor och sjukdommar. Nu hade han "bara" opererat sitt knä och allt var nu bra så han ska få komma hem imårron. Mormor & Morfar tyckte jag var så duktig som var där trots att jag mådde dåligt som fan av att vara där.

Sen åkte jag till Växbo och kollade in Charlottes nya hus, & det kommer ju bli såå fint och stort! Längtar tills det är klart så jag får se hur allt blir!

Fick sedan mat hos syster yster med familj..

Samma mat som jag ratade härom dagen som Gammelmat.. Men det var såå gott. Potatisgratäng och Tzatsiki Mmm.. sen så var det ju även kött. Men det fanns både Älg och nöt. Perfekt & Blåbärspaj med vanlijsås som efterrätt. Har nu levt på det i 2 dagar.
Idag var vi typ samma människor som var där igår Mamma Pappa Johan Sam Syster Charlotte Daniel och alla barnen.

Dagens snackis är att det var inbrott i Växbo inatt. Tjuvarna stal en släpvagn av en familj och en fyrhjuling av en annan.. Väl planerat och kyligt gjort. I och med att släpvagnen var låst och fyrhjulingen var inställd i en lada på gården.

Sen åkte jag till Mamma och Pappa, Pappa bytte till Vinterdäck på min fina bil. Mamma och jag åkte till Mormor och pratade och fikade lite med henne.


Som straff för att jag tidigare skrev om bilisten som körde 60 över skogen så fick jag på vägen hem en bil framför mig som åkte 50.. Fattar ni?! Gaaaah.. Men jag var lite lugnare nu för nu hade jag inte nyss varit på sjukhuset och varit skakis

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var ju här jag skulle börja hänga...glömde det!

2009-10-19 @ 13:45:57
URL: http://hannadennya.blogspot.com
Postat av: Ann

Hej! De va inte igår :) hoppas allt är bra.. Hittade din blogg på catrins sida när ja va där inne å snoka :) ha de bra!!// Ann

2009-10-19 @ 15:37:27
URL: http://metrobloggen.se/Blondiezebra
Postat av: Anonym

Ja en återträff skulle va kul :) japp trivs i Gävle. Finns lite mer här än i Bollnäs. fast iof så bor vi en bit utanför stan nu men de tar bara 20min att åka in så de e lugnt.. Vart vill du flytta då? Kram

2009-10-19 @ 21:12:05
URL: http://metrobloggen.se/Blondiezebra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0