Hanna fixar


Jag köpte ju tyg för ett tag sedan och sydde Balkong"gardiner" till min balkong för att Katten inte ska kunna rymma till grannen. Jo men visst va bra det gick.
Fint blev det iallafall!
Men idag när jag satt här hemma i soffan så ser jag hur hon kommer krypandes utanför gardinen.. Hur lyckas hon?

Jag har till och med satt för en kartongbit för att hon inte ska kunna smita.. sätter ut en bild på det en annan dag. Men nu lutar det åt att Katten aldrig får vara ute eller så blire till att gallra in hela balkongen, inte kul. ATTANS..

Kommentarer
Postat av: Linda C

Nu är vår blogg uppdaterad Hanna :) Tur att du får oss att styra upp de där ibland! :)

Blev ju jätte fint med tyget, synd att det inte hade någon effekt på katten haha De blev att sätta hönsnät under tyget ändå rå :)

kramen

2009-10-21 @ 23:44:36
URL: http://livetihallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0