Hatar..

Finns det något som går mig på nerverna så är det människor som kör bil men inte kan köra bil.

Jag ser mig som ganska laglig, stannar vid höger regeln, kör när jag får.
Kör nästan alltid efter hastighetsskyltarna, fuskar dock ibland
Blinkar ALLTID

Iallafall så idag när jag skulle åka till Växbo så är det något pucko som kör 60 KILOMETER I TIMMEN! För dig som inte vet är det 90 man får/ska köra.
Jag blir helt galen av detta sätt att köra bil.
Så jag åkte alltså 60 hela vägen enda från stan... Grrrr.. blir en sån dålig och ofucuserad bilkörare av detta.
Sen till det värsta, när vi sedan kommer ner till Växbo så blir det 70, DÅÅ ökar denna jävla bilist till 80-85.

Fya vad arg jag blir på sånna människor. Jag kan inte kontrollera mig själv.

Så nu ska jag lugna ner mig och mysa lite med familjen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0