Jag har hittat den!!

Cykelnykeln

Woohooo.. jag är löjligt Glad!
Jag hade råkat glömma (i typ 2-3 veckor) vart jag lagt nykeln till Morfars cykel. Fatta vilken KATASTROF för mormor. Shit shit.. jag tänkte erkänna mitt brott imårron. Å tänk nu slipper jag! Jag kom nyss innanför dörren och satte mig där, mår dåligt.. så jag satt där en stund med katten. Sen tänkte jag att jag borde ge det en chans till.. så en sista gång drog jag ut att vantar, halsstukar och mössor.. men ingen nykel. Då ser jag den rosa tröjan hängande på badrumsdörren och känner i dennes magficka.. å se där var den!

Dagen har jag spenderat med min just nu bäste kusin Sofia!
Vi åt lunch på Mobackes


Jag valde bara BRA mat för mig. Mest grönasaker och lite varmmat

Sen var vi på Karlssons bland annat och där hittade jag en sjal som jag vil ha i JULKLAPP! Ni vet alla ni som vill köpa en julklapp till mig, här är mitt hetaste tip just nu..

Ni ser ju hur pigg jag har varit/ser ut..
Sjalen är iallafall mer lila än den ser ut på bilderna! Kostar 49 eller 79 kr.

Sen åkte jag hem och däckade en stund på soffan, känns som att jag börjar bli sjuk. Eller så är det för att jag åt konstig mat idag. Har jätteont i magen och mår kasst om jag får säga det själv.

Jag tog mig iallafall iväg till jobbet och hälsade på, passade på att låna en film "Wallander - Tjuven". Så den ska jag se inatt!
Imårron ska jag ta Flickvänner från förr, Wallander Prästen och sen var det en till som jag inte kommer ihåg.

Efter detta åkte jag och lämnade in ett paket som ska tillbaka till Ellos och sedan hämtade jag ett paket från Partylite på Icaträffen på Ren.

Precis när jag var klar ringde Linda och då åkte jag till henne och hjälpte henne med blommor och fixa med gardiner!

Nu ska jag däcka i soffan för andra gången och knäppa telefonen på ljudlös, den har ringt konstant idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0