Linda Larsson

.. DIN JÄKLA MUPP..
 
Fan min hjärna är felprogrammerad..
Linda sa häromdagen när jag var hos henne å städa att "Ensam Mamma söker det är ju verkligen ett Hanna program" & jag bara "Nää det är ett skit program, synd om barnen och nää Linda NU har du feeel"..
 
Jo men vad gör det med min hjärna.. jo den säger "Hanna du borde prova att titta på programmet för att bevisa att du tycker det är SKIT". Å vad gör jag jo jag kollar på det igår och tyckte, ja men det var ju inte såå hemskt.. Idag var det heller INGET bra på tv klockan 20. Så vad gör jag jo jag ser att det är samma program igen, och tänker att jag kan ju ha det på i bakrunden.
 
Nu tänker min hjärna "Nästa söndag klockan 20 kom ihåg ENSAM MAMMA SÖKER!!!"
 
Fan för dig Linda...

Försök inte ens spela oskyldig.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Svar: Jag brukar också ha problem på picnik. Jag blir sällan nöjd med bilden jag vill förändra. Sen är det surt att man inte kommer åt alla saker bara för man måste vara premunant. :)

2009-10-26 @ 09:53:21
URL: http://scstenberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bra att du följer lite råd ibland. Tänk, annars har du missat något som du ändå ville se fast du inte visste om det =)

2009-10-26 @ 20:14:37
URL: http://hannadennya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0