Livet leker

Idag har jag haft en super skön dag. Är ledig idag och imårron. Underbart!

Jag vaknade imorse och kände att jag skulle inte kunna gå här hemma och lalla hela dagen, så jag tog min lilla telfon och skickade iväg ett SMS till Johanna (Olsson) och hörde om vi skulle ses och äta lunch..

Det bestämdes att vi skulle äta helv 1 och fram tills dess var det ju några timmar så jag tog tag i mig själv och satte i Yoga skivan. Tittade först igenom hela programmet och tyckte att det INTE såg såå svårt ut. Klickade tillbaka och började Yoga..

Hmm pust och stön vad jobbigt det är. 20 minuter senare var jag helt slut i alla små muskler som jag nog aldrig använt förut. Det var olika ställningar. Solhälsning, Katten, Grodan, Hunden ja svårt var det. och vig ska man vara. Vilket jag inte är. Men jag lär ju bli vigare om jag frtsätter med mitt program vilket jag har som ansikt att göra.
Sen tog jag en dusch och slöade en stund i soffan. Sen pratade jag med Hanna och Loke på Skype, för länge.. så jag blev sen till dejten med Johanna.

Det blev mat på Hotellet. Har inte bestämt mig vad jag tycker om det som matställe ännu. De kallar det Buffé men det känns lite som en skolmatsal. Maten just idag med kyckling var ju god. Men det är ju ganska stor chans att det är någon mat jag inte gillar i och med att det bara är 1 rätt.. eller 2 är det ju 1 thairätt och en Svensk husmanskost rätt. Idag får Hotellet Godkänt.

Var så underbart att träffa Johanna, känns som att det var evigheter sedan vi träffades. Hon är alltid så glad och härlig. Vi har nu bestämt en resa till vårt kära Sundsvall för att Julshoppa om typ 1 månad.. Då ska jag passa på att ta ett kort på henne. Missade det idag.

Vi satt på Hotellet i nästan 2 timmar.. bara pratade och pratade. Sen gick vi till Expert, för att jag skule titta på den billiga tv som var i reklambladet imorse. Då var det inte Expert på stan som hade det utan den på Ren.. så då tog vi bilen och körde dit. Tv:n var slut men dom kunde verkligen rekommendera en annan.. som var 2000 dyrare.. Ja tro fan de..

Sen åkte vi på Karlssons och köpte skor och kökshanddukar.. Billigt och bra.

Nu står mamma här utanför och stampar.. måste iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0